lørdag 11. september 2010

The show goes on.....

Ja, nå er det vel på tide å blogge igjen da!!
Har skjedd en del det siste.. Brukt mye penger :(
Språkskolen går nå den, grammatikken er ikke det morsomte å drive med meeen, litt lærer man :p Man prøver ihvertfall så godt man kan å kommunisere.
Vi har spilt biljard en kveld, bowling også blir det bowling i kveld å. Det er nok favoritt plassen våres :D Sånn utenom Feierling Biergarten da, dét er godt øl det!
Ellers så savner jeg klesskapet mitt heme i Norge, med alle klerne mine!!! Så blir nok så jeg kjøper meg en hel ny garderobe nedi her. :)
Det er godt med helg, men gleder meg til å komme på skola igjen! Skulle hatt mer enn 3 uker på språkskolen, men man lærer jo mer etterpå også når vi skal i jobb.
Neste uke skal jeg på intervju på hotellet jeg skal jobbe på, gru/gleder meg faktisk :p
Nyyydelig vær her! 18 grader ved regnvær, og 24 grader i dag med blå himmel! Føles som om jeg er i syden! Herlig!
<><>
På burger king etter skolen og gjør lekser!
Martin og Anders sammen med ei alkotestdame!
Gikk sånne damer rundt på fredagskvelden så fol kunne betale for å sjekke promilla si. Vi trengte ikke det da men ;) Artig da!

Chiao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar