mandag 18. oktober 2010

Arbe!!

Nå har man da vært 3 uker på jobb også... og for å si det sånn: dem er veldig flink til å utnytte gratis arbeidskraft! Føler meg litt som Askepott der damene beordrer meg hele tiden, og ser på at jeg gjør drittjobbene....
Og det er jo liksom ikke bra nok det man gjør heller..
Også arbeider jeg så å si bare på kvelden, og da blir jeg veldig usosial. Når guttene jobber på dagtid..
Er ikke mange timene om dagen jeg arbeider, som regel 5 ell 6 timer, men er mer enn nok!
Man fær ihvertfall holde ut! Får da gratis mat og drikke der : ) Fin middag med et vinglass til liksom! Og noen få euro nesten hver dag..
Men det er ikke lett og være gratis arbeidskraft i utlandet :D Skal nå overleve de siste 8 ukene xD Jeij!

2 kommentarer:

  1. Känns inte helt ok att dom utnyttjar dig.. Frågan är om det ska vara så? Blir det värre kanske du kan prata med ngn. Har kilalrna det likadant? Kram på dig, det är spännande att följa din resa. /Amie

    SvarSlett
  2. Hei Marita,
    Ikke bra hvis du ikke får noen resepsjonspraksis. Det får vi snakke nærmere om!

    Ellers er det jo en bra holdning du har, du får en erfaring som er bra på sin måte! Vi ses neste uke.

    Hilsen Pål

    SvarSlett